tisdag 18 september 2007

Här kommer det en liten uppdatering med några nya kort!




hÄnglar stäpel målade med distresser pappert är Maja design



Baksidan av kortet.




Brudparet kommer från Pysselpassion målad med distesser och till detaljer är ritade med gelpenna.



Och så visar vi baksidan..



Grattis kort till gubben som fyllde år för några veckor sedan och som spelar golf!



Ett dop kort som min svägerska beställde. Lite annorlunda färger kanske?

hÄngel stämpel målad med distresser.




Här är ett kort med lite blandade stämpel desigers. Bänk, gräs, myror och Edvin kommer från Magnolia, fiskarna är hÄnglar och den runda stämpeln är Aud design. Jag har använt distresser när jag färglagt.


En liten detaljbild.


Det här kortet skickade jag till Pyssel myrans tävlig i aug. Tyvärr vann jag inte:o(

Stämpeln är från Pyssel myran och är målad med gel penna och distresser. Papperet är Crate Paper.



och till sist en baksida...


Ha det så gott allesammans!!





















1 kommentar:

Anonym sa...

Här var det mycket fint att inspireras av. Dina kort är så fina i härliga färger och många fina detaljer.
/Gunilla