söndag 17 maj 2009

Många kort har det blivit!

Hallåj där!!
Här kommer en hel massa kort som jag gjort under de senaste veckorna!
Alla stämplar är målade med Tombow pennor.
Stämpeln är hÄnglar och stÄnglar, papperet kommer från Maja design. Jag har embossat skärmen på mössan.
Baksidan av kortet, sigillet kommer från Mirabyll där jag skrivit in mitt namn.

hÄngel stämpel, blinget har jag limmat själv, en "diamant" i taget*pust*:0)

Baksidan med samma sigill från Mirabyll.

Det här kortvikningen hittade jag på You tube.
Det är ett ganska enkelt kort där jag använt mig av olika mönstrade papper.
Text stämpeln är embossat och kommer från Starvingartistamps.
Här ser ni själva vikningen.
Här är det ett grattis kort med löstagbart hjärta som man kan hänga på en skedja.
Stämpen kommer från hÄnglar och stÄnglar.

Baksidan av kortet.

Ytterligare ett kort med "dragspelsvikning"
Stämpeln är hÄnglar och stÄnglar.

En liten detaljbild.

Kortet utvikt.

Här är baksidan av kortet och även här har jag använt mig av Mirabylls sigill.
Tack för titten och ha en underbar skön söndag!!
Kramar om från Patricia

2 kommentarer:

Pyzzlis sa...

Helt underbara kort du har gjort. Verkligen inspirerande.

Jag använder mig också av Tombow-pennor, men har inte hittat en bra ansiktisfärg, tycker att din ansiktisfärg var väldigt bra. Vilken penna använder du eller blandar du ihop ett par stycken?

Agneta sa...

Himmel och pannkaka, här har det hänt saker ser jag ;o) Så många fina kort Patzy, kul att se! Kram Agneta