onsdag 8 juli 2009

Snart slut på semester!!

Hallå där alla som orkar gå in och kolla om jag uppdaterat!!!!
Jag är nog ingen riktig bloggare och nu när jag har haft semester så har det blivit ännu sämre!!
Nåja, men nu kommer ett kort i alla fall!
Jag mjuk startar om då jag snart har slut på ledighet och jobbet väntar nästa vecka*buhuuuu*


Här är det Tossa blomma som får vara med på ett sommrigt grattiskort!
Jag har färglagd med Tombow pennor, grattis är stämplat med magnet stämplar och papperet kommer från Inkido.
Jag har även köpt mina första rosor som nu "alla" har på både kort och LO. Fina är de i allafall måste jag säga.
Det är även dags att ändra min huvud rubrik då det fortfarande är vinter så vi får väl se om jag kommer mig för att göra det i kväll!!
Kramar om från Patricia

2 kommentarer:

Agneta N sa...

Sicken söt liten stämpel och ett sockersött kort åxå :o)
Ses snart, om inte annat så på jobbet nästa vecka ;o) då även min semester tar slut typ imorgon...
Kramar från Agneta

Bildmålarna sa...

Å, vilket härligt sommar koer du gjort.
Hoppas du har haft en trevlig semester.
Här hemma håller vi på att måla höstens bilder, så vi har fullt upp :o)

Lalla