söndag 4 oktober 2009

Jul tags/etiketter

Hej på er!!
Här kommer ett snabbt inlägg med två tags/etiketter som jag gjorde idag på pysselträffen här i Skellefteå.
Stämplarna är Tim Holts förutom god jul stämpeln tyvärr så de inte mina utan jag lånade dem av min vän Agneta (tack för det).
Så nu finns dessa stämplar under måste köpa listan............................:O))
Jag kommer även att uppdatera med några av Bildmålarnas stämplar inom kort.
Sedan är det väl dags att göra vinter här på bloggen!?
Kramar om från
Patricia

2 kommentarer:

Carola sa...

Jätteläckra!
Hörde ett rykte om dessa tags.... var ju tvungen att kolla. Stämplar på väg över Atlanten och 200 tags från nåt annat ställe.

Kramizar
/Carola

Agneta N sa...

Jamen, de är ju bara så snygga P, du får gärna låna mina stämplar fler gånger och inspirera mig ;o) Granen är dock en stämpel från Inkido. God Jul-stämpel från hÄnglar & Stänglar. Kramar från Agneta