söndag 25 april 2010

Kort till ett par som medverkar i musikal!

Hej på er alla!
Om det nu finns några kvar som kollar in min lilla bort glömda blogg;O))
Jag har inte suttit sysslolös ända sedan jul jag har faktiskt gjort kort men inte lagt ut dem på bloggen bara......
Nåja, här kommer ett av korten jag gjort. Min arbetskollegas son och son hustru spelar med i Norrlandsoperans uppsättning av West Side Story.
Hon ville ha ett kort till premiären där temat var musikal.
Så här blev kortet!
Framsidan av kortet är rätt enkelt.

På insidan så har jag byggt upp en scen med färger som finns med i musikalen. Där ser man de båda ungdomarna.

Här ser ni en detalj bild av affischen som jag gjort med hjälp av Photo Shop. Jag hämtade hem en bild från själva musikalen och gjorde där efter affischen med premiär datum och tid!

Ytterligare en detaljbild.

Här kan man se hur jag fäst de främre partierna.

Tillsist baksidan av kortet!
Tack för titten och välkommen tillbaka!
Kramen Patricia

1 kommentar:

Carola sa...

Så roligt att Du visar upp nåt på bloggen! Läckert kort och vad bra att Du visade hur Du gjort! Jag har en liten fråga. Din Stämpel med Ditt namn på - Var har Du fått tag på den? Jag har en kursdeltagare som undrar.
Kram Carola
(Och vem vet - jag kanske uppdaterar min blogg innan årets slut jag med ;) )