söndag 9 maj 2010

Ett annolunda Konfirmationskort

Hej på er!!
Så här en söndag där jag är förkyld och febrig så tänket jag visa ett Komfirationskort som är både tradionellt med en liten tvist:O)) Jag fick en beställning av en arbetskollega där killen som skulle konfirmeras var boxare och hon vill gärna få in det på något sätt. Jag fick direkt en bild i huvudet på hur jag ville ha den.
Och så här blev den och jag är rätt nöjd själv.
Motivet på killen med hanskar har jag ritat själv sedan har jag använt Distresser både till killen och bakrunden. Även roserna har jag färgart in med hjälp av distresser.

Här ser man instidan där man dels kan skriva under sina namn på kort sidan samt fylla i text runt själva kyrkan som kommer från Magnolia.
Det mönstrade papperet är fårn det underbara Maja Design Crea Diem.

Här har vi baksidan på kortet!!
Skriv gärna något när ni varit inne och tittat så jag vet att det är någon som kommer hit!¨
Kramen
Patricia



1 kommentar:

Annike sa...

Vilket läckert kort!
Du är ju en riktig konstnär. :-)