lördag 1 maj 2010

Tänker på dig kort!

Hej på er!!

Tänk att det är första maj och här upp i norr så hällregnar det just nu men det kan lika gärna börja snöa:O(

Nåja, här kommer det ett Tänker på dig kort!

Stämpeln är från Gorjuss stamp, Guardian Angel. Jag gillar verkligen den här stämpeln har vid några tillfällen använt den till kondolenas kort bland annat. Här har jag bara använt mig av gråskalan vid färgläggningen. Det är Distresser som jag har använt. Det mönstrade papperet är Maja designs underbara Crea Diem som jag verkligen älskar!!!!

Här är det en detalj bild på blommorna som jag gjort själv av akvarell papper. Jag har använt mig av Retro flower punch i smal och medium storlek.

Ännu en detalj bild på blomma och lite bling.

Här ser ni insidan av kortet där jag lagt ner lite jobb.
Tillsist så har vi baksidan av kortet!
Tack för titten denna gång!
Kramen Patricia





1 kommentar:

Sussu sa...

så snyggt! :)