måndag 15 november 2010

Vi saknar dig!!

Hej och hallå!!
Ännu en helg har flygit förbi och man hinner inte riktigt med!! Här har vintern nu kommit på allvar då snön är ett bar tre decimeter djup!! Jag tycker att det räcker så!!
Jag har gjort ett kort till vår arbetskollega som är svårt sjuk! Ett uppskattande kort är alltid roligt att få och man känner sig ihåg kommen.
Jag har använt mig av Pysselgummans senaste papper Från mitt Hjärta!! De är helt underbara!! Jag har bara avänt mig av papperna och den enda stämplen är texten och till den har jag använt mig av magnetstämplar.

Baksidan!!

Färgerna kanske inte riktigt stämmer då jag fotade sent en kväll men de ger ganska rättvisa till de underbara papperna!!

Kramen Patricia

1 kommentar:

hellenbell sa...

oj, vad mycket fint man hittade här inne! verkligen fina kort!!