torsdag 2 december 2010

Grattiskort till en 50 år ung kollega!!

Hej och hallå!!
Jag har svårt att göra kort långt i förväg. Fick beställning på ett kort till vår kollega som fyllt 50 år för flera veckor sedan och det skulle vara klart till idag.
Inte ska ni tro att jag gjort något kort i tid så jag steg upp halv fem i morse och satte igång. Vid halv sju var det klart och så här blev kortet:O)
Stämpeln är från hÄnglar & stÄnglar och jag har färglagt med Distresser.
Det mönstade papperet är Pysselgummans senaste och som vanligt helt underbara!!
Baksidan
Kramen på er alla!!
Patricia

2 kommentarer:

Pernilla/Trollwing sa...

Underbart kort!! Fattar inte hur du kunde få till det där så snyggt på ett par få morgontimmar:) Jättefint färglagd Hängel!! Snyggt det blev med de pyttesmå retroblommorna också, dem får jag aldrig till!

Massa kramar!

petra/paradise sa...

Nämen! DÅ har vi något gemensamt!! ;)
Jag kan heller inte göra kort lång tid i förväg..det funkar liksom inte..fattar inte varför *hurmf*

Om man skapar som bäst när man är lite tidspressad kanske??

Du har i vilket fall lyckats alldeles ypperligt!! Ett underbart härligt kort i finfina färger och massor av läckra detaljer! ME LIKE!! :D

Får passa på att önska en trevlig helg!!!

Många kramar Petra