måndag 6 december 2010

Julkort med granar.

Hej!!!
Herru gud vad dagarna går fort just nu!! Dessutom så blir det mörkt väldigt fort en dag som denna då det är mulet och lätt snö fall!! Det blir inte ens riktigt ljust:O(.
På det har julkortet har jag använt mig av Reprints clearstamps. Stämplade och embossade granarna i guld. Snö stjärnorna kommer från en M.S punch.
Jag tror att det är något gammalt julpapper från Basic Gray jag använt mig av.
En liten närmare titt på blinget och granarna.

Baksidan av kortet.

Tack för titten!!
Kramen Patricia

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Hejsan gumman!
VIlket läckert julkort du gjort!!
Snyggt med guldembossade julgranar!
Och ursöta små snöflingor!! Undrar vart man kan få tag på den någonstans!? :)

Visst är det trist med mörka dagar..svårt att kunna fotografera korten mitt på blanka dan.
Jag önskar mej tusan en sån där lampa som har dagsljus så man kan fota mitt i sena natta!

Kram!!!

Leia sa...

Jätteläckert julkort!!