lördag 4 december 2010

Kort till en 18 åring och för utmaningen på StampARTic!

Hej och hallå!!
Igår var jag och maken i Luleå och träffade Tomten för att göra klart de små barnes julklappar!! Det är alltid en trevlig tripp som blivit en liten tradition då allt blir klart på en dag!!! Det som är efter att man träffat Tomten så är plånboken rätt tom.....
StampARTic har en utmaning där man ska gör ett grattiskort där man har med snöflingor på något sätt!!
Det passade bra då jag hade en beställning på ett grattiskort till min kollegas dotter som fyller 18. Tjejen gillar svart där av färg valet:O)
Motivet är målat med Distresser och det möstrade papperet är Maja design.

Här är en liten närmare bild på blommorna och även snöflingan som skulle vara med i utmaningen. Jag gillar verkligen att göra egna blommor av retroblomman och man kan ju ändra den hur mycket som helst. Den som gett mig insperation till dessa blommor är Pernilla/Trollwing http://trollwing.blogg.se/.

En närmare titt på stämpel motivet.

Så till sist har vi baksidan av kortet!!
Ha en fortsatt skön lördag kväll!!
Själv ska jag se Så mycket bättre och njuta av Petters rapp på Pluras låt!!
Kramen
Patricia

3 kommentarer:

Maaret sa...

WOW, 10+, jag tycker!

Unknown sa...

Wow.... så utrolig vakkert kort!!
Nydelig fargevalg og herlig design!!
Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn

Petra/Paradise sa...

Superduperfint!!!! HÄrliga krispiga färger och finfina detaljer!!

Hoppas du haft en trevlig helg trots tom plånbok ;)

Stor kram Petra