söndag 24 april 2011

Ny header!!


Godkväll på er!!

Jag har tillbringat påsken hos mina föräldrar där sökte jag fram gamla foton som jag skannade av. Ett av dessa som ni ser på min nya header är på min mormor då hon konfirmerade sig. Visst är hon vacker!? Då det är rätt inne med vintage, shabby,steampunk så tänkte jag att man kanske kan använda "egna" foton. Ska jobba lite med dem i Photoshop så kanske här framöver kommer några kort med "mina egna" foton på:0))

Har även gjort ett kort där jag använt mig av jag ett foto/bild som jag hittade på Go Make Something ni hittar det här.


Det mönstade papperet är från Pion design/Pysselgumman. Texten är clearstamps från YouDo. Har för hand sytt sömmen runt den innre kvadraten.



Blommorna är gjorda av retro blomma puch och min nya absoluta favorit die från Tim Holtz Tattered Florals!


Ha en skön kväll på er!


Kramen Patricia

2 kommentarer:

Tesa sa...

Tack! Kul att du gillade kastrullhatten. Dottern vann pris för den:)
Kram Tesa

Petra/Paradise sa...

Men vad coolt med din mormor på headern! :D
Och vilket härligt foto sen.
Jag vill också ha såna i mina ägor!!

Kortet är bedårande!!

Trevlig helg!
KRAM Petra