söndag 2 oktober 2011

En snabb uppdatering och ett grattiskort!

Hej på där ute i höst mörkret!!

Nu är mitt pysselrum ihop plockat sedan några veckor och åter ett relaxrum som det igentligen är. Har dock lite material som jag kan ta fram och sitta vid köksbordet om suget på pyssel blir för stort!
Jag skrev tidigare att jag har en del alster som jag inte visat ännu så här kommer ett kort som jag gjorde i augusti till en kollegas son hustru.
Det är ett väldigt enkelt kort utan större krussiduller/lull lull.

Stämpeln är från Magnolia och målad med Distresser. Papperna är från Pion design (Pysselgumman).

En liten liten närmare titt på blommorna!
Åh, en närmare titt på själva motivet!

 Som sagt huset ska säljas och det är mycket runt kring det och jag längtar att få packa upp mitt pyssel i vår nya boning!! Därför kan bloggen lämnas utan uppdateringar under en tid tills allt är klart!
Jag har fler alster att visa som jag gjort tidigare så vi får se när andan faller på!!

Kram på er alla där ute i vårt avlånga land!!
Patricia


1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Spännande med husförsäljning!! :D
Stort lycka till med det :)

Jättefint kort till Elise!
Snyggt när det inte är för mycket "krusseduller" tycker jag :)

Ha det gott!
Kram Petra